Tylko u nas najlepsza, darmowa i wyselekcjonowana muzyka klubowa, unikalne, klubowe i darmowe dzwonki na telefon, oryginalne sety i wiele więcej...

Dołącz do nas na facebooku

RMF MAXXX

Polecamy

Dj Sidic - Electro mix for eh-nation (01/2012) Dj DymJ@n - Mega Dubstep mix for eh-nation (02/2012) Dj DymJ@n - Electro Mix for eh-nation (03-2012)
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Najlepszy program do tworzenia / łączenia setów - jaki wybrać?
(1 przeglądających) (1) Gość
Programy do Tworzenia setów, mixów itp. Download, pytania, porady, opisy, zdjęcia itd.
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Najlepszy program do tworzenia / łączenia setów - jaki wybrać?

Najlepszy program do tworzenia / łączenia setów - jaki wybrać? 09/23/2010 16:29 #228

Witam
Tak jak w temacie czyli jaki waszym zdaniem teraz jest najlepszy program do łączenia setów?
Jestem osobą początkującą i nie mam pojęcia jak się za to zabrać, ale łatwo się uczę nowych rzeczy no i chętnie pobawiłbym się z robieniem amatorskich secików dla zabicia nudy

Pozdro i z góry dzięki
  • mambo
  • Wtajemniczony
  • Punkty: 4
  • Piwka: 0
Music is my life

O: Najlepszy program do tworzenia / łączenia setów - jaki wybrać? 09/24/2010 10:06 #232

Traktor DJ Studio 3

Chyba najlepsza propozycja jaką znam

Oto link do pobrania jednak wersji Shereware:

www.programosy.pl/program,traktor-dj-studio.html
  • WBCt_admin
  • Miłośnik muzyki
  • Piwka: 1

O: Najlepszy program do tworzenia / łączenia setów - jaki wybrać? 10/08/2010 01:44 #336

również polecam Traktor Dj studio ale pelna wersja
  • Stejba
  • Świeżak
  • Punkty: 84
  • Piwka: 1

O: Najlepszy program do tworzenia / łączenia setów - jaki wybrać? 10/22/2010 13:13 #603