Tylko u nas najlepsza, darmowa i wyselekcjonowana muzyka klubowa, unikalne, klubowe i darmowe dzwonki na telefon, oryginalne sety i wiele więcej...

Dołącz do nas na facebooku

RMF MAXXX

Polecamy

Dj Sidic - Electro mix for eh-nation (01/2012) Dj DymJ@n - Mega Dubstep mix for eh-nation (02/2012) Dj DymJ@n - Electro Mix for eh-nation (03-2012)
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Nowe wydanie forum
(1 przeglądających) (1) Gość
Informacje o ważnych wydarzeniach na forum
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Nowe wydanie forum

Nowe wydanie forum 04/17/2011 01:48 #5556

Drodzy forumowicze!
Jak widać eh-nation nosi od jakiegoś czasu zmienioną szatę..
Dlatego że jestem samoukiem jeśli chodzi o tworzenie portali i na codzień pracuję za polską "ryncine" a więc siadam tylko wieczorami to chciałbym poznać Wasze zdanie jak odbieracie tą zmianę. Ja uważam że doczekaliśmy się w końcu godnego wyglądu którego nie warto będzie już w ogóle zmieniać

Ponadto posiadamy już własny profil na facebook'u

Dołączcie do nas klikając "Lubię to" i pomóżcie nam go rozkręcić!
  • WBCt_admin
  • Miłośnik muzyki
  • Piwka: 1

Odp: Nowe wydanie forum 04/17/2011 02:54 #5564

poprzednia szata mnie się bardziej widziała, mogła być tylko bardziej dopracowana
ale 'nie szata zdobi człowieka' (tu czyt. portal) jak to się mówi tylko co kryje w środku...
ale z drugiej strony 'jak cię widzą tak cię piszą'

także czekamy na opinie reszty
  • szefuncio
  • Młodszy administrator, Super moderator, Redaktor, Prezenter, V I P, Super uploader
  • no fun-no comment , "pompeczka" lover :D
  • Punkty: 3584
  • Piwka: 18
Nie bierz sobie forum do serca, są w życiu ważniejsze sprawy...

Odp: Nowe wydanie forum 04/17/2011 03:11 #5566